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Injustice : Gods Among Us – Patch Notes 1.05

A chaque arrivée d’un nouveau personnage, NetherRealm Studios publie un nouveau patch pour Injustice. Le General Zod sera dispo en DLC dès demain et c’est l’occasion de jeter un œil aux Patch Notes de la version 1.05.

General Gameplay Fixes

  • Additional frame data corrections.
  • Slightly reduced opponent tracking on Metropolis’ Hover Drones when thrown by a power character.
  • Normalized the splash hitbox Metropolis’ Hover Drones when thrown by a power character.
  • Normalized the splash hitbox of the Arkham/Joker Asylum Chandelier when thrown by a power character.
  • The input buffer window when using an Interactive Object inside of a combo with Medium + Hard Attack has been adjusted to prevent some unintentional attacks from happening.
  • Universal improvement to everyone’s Down+Medium attack
  • Made it harder to combo off the headslam on the Ship Interactive Object in the upper level of the Fortress Of Solitude.

Aquaman

  • The Marine Marvel (Forward+1, 3) combo now has a block advantage of 0.

Bane

  • The Raging Charge (Back+Forwad+X) can no longer be parried

Batgirl

  • You now need a bar of Meter to perform the MB version of Bab’s Bola (Back+Forward+1)

Batman

  • Batman can now 2in1 cancel from his Intimidation (1, 2) combo when Release Check is set to Off.

Black Adam

  • The Boot Stomp now has 4 additional recovery frames when blocked by the opponent.
  • Slightly increased Black Adam’s combo damage scaling.

Catwoman

  • The Tomcat (1, Forward+2) Combo had it’s block advantage adjusted to +3 (from+8).

The Flash

  • The speed of The Flash’s Forward Dash has been increased.
  • Placing The Flash in his Running Man Stance (Down+Down+2) now also sets him to a “ducking” position.

Green Arrow

  • There is now slightly less cancel advantage when the Queen’s Gambit (Forward+2, Down+1, 3)  and Light It Up (Away+2, 3) combo is blocked.

Harley Quinn

  • The Bag-O-Tricks (Character Power) now recovers faster.
  • There is now slightly less damage scaling on attacks performed after Harley’sMallet Bomb supermove.
  • The Spinning Pistols (Down+2) attack now inflicts the correct damage amount and had it’s hitbox slightly improved.

Joker

  • The level 2 HaHaHa (Character Power) buff now lasts 18 seconds and the level 3HaHaHa buff now lasts 27 seconds.
  • The Joker’s Wild (Character Power) parry is active for 4 more additional frames. 

Killer Frost

  • Slightly increased Killer Frost’s damage scaling on combos
  • Freezing Cold (character power) now has 10 additional frames of recovery. 

Lex

  • You now need a bar of Meter to perform the MB version of the Gravity Mine (Down + Down + 3)
  • The Geyser Uppercut (Down+2) now inflicts correct damage to the opponent. 

Nightwing

  • Staff Stance Down+Light is now +3 on block (down from +6).  

Scorpion

  • Shroud of Flames (Character Power)no longer starts it’s cooldown if it gets interrupted before it is activated.
  • Flip Kick (Down + Forward + 2) is now -10 on block (up from -1).
  • Teleport Punch (Down + Back + 3) now has more recovery time when blocked.
  • Slightly adjusted the Teleport Punch (Down+Back+3) speed
  • The Teleport Punch is now a High attack and has slightly more recovery when it misses.
  • Increased Welcome to the Netherrealm (Supermove) damage to 37 (from33.75)
  • Slightly adjusted his Jumping Light and Jumping Hard hit-boxes.
  • The Teleport Punch (Down + Back + 3) on block is now -8 and slightly pushes back farther. 

Sinestro

  • The Arachnid Sting (Down+Forward+Y) now has 5 additional recovery frames on when it successfully hits. 

Solomon Grundy

  • There is now a slightly bigger hitbox on the Walking Corpse (Back+Forward+3). 

Superman

  • Kyrptonian Crush (Supermove) now does 4% less damage.
  • Super Breath (Down+Back+2) now has 0 advantage when the opponent blocks.

Publié par

Akik

Akik est l'esclave rédactionnel du chef. Quand il n'écrit pas, il staffe pour Republic of Fighters.

7 réflexions au sujet de « Injustice : Gods Among Us – Patch Notes 1.05 »

  1. Je trouves ca normal oui , le jeu est un des plus équilibré grâce à ces patch (certes il y a toujours des match up dégueulasse) mais au moin il n’y a pas de bugg , glich ou autre infinite de merde

  2. C’est un éternel débat.
    Les anti-patch. Les vieux de la vielle qui veulent que ça reste cracké parce que ça fait le charme du jeu.
    Les pro-patch. Les nouveaux qui veulent de l’équilibre en sacrifiant de changer d’habitude ou de setups.
    Y’en a qui naviguent entre les deux disant que trop de patch tue le patch et change trop le jeu pour qu’on puisse en avoir une habitude, mais que pas de patch, ça donne un jeu pété, glitché et moins fun.
    Mais c’est un débat qu’on peut avoir que sur les jeux typique arcade. On a un public qui s’est habitué depuis plus de 15 ans à ce qu’un jeu ne bouge pas un pixel pendant des années. Regardez 2X, la dernière tentative de « patch » et d’équilibrage, c’est HD Remix et tout le monde le cite comme un pestiféré. Tiens, ça mériterait presque un topic plus sondage sur le fofo. Neithan, tu t’y colles ?

  3. carrément ! quand tu vois que le CEO comptait quasiment que des scorpion tu vois que le jeu a besoin d’un patch , et pareil pour umvc3 qui est un jeu que j’aime beaucoup, regardez les team était quasiment toutes les même c’est pas intéressant à regarder.
    Allez un petit sujet au prochain toasty sur les patch ^^

  4. Es ce que c’est seulement moi qui a compris que les nouveaux dcs ne sont pas terminée(s) avant la sortie du dlc ou quoi? Ils en profitent pour mettre les améliorations prévues que les joueurs voulaient par le même moment dans les patchs. Pour Ceux qui l’ont demandés….

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